Wearglas innoveert een iconisch design DNA door Scandinavische eenvoud te combineren met een gedurfde, high-fashion benadering. Het assortiment bestaat uit meerdere collecties. De hoofdcollectie omvat eenvoudige en toch mooie monturen die nooit uit de mode raken. De Icons collectie belicht vernieuwde klassieke vormen en biedt tijdloze luxe geïnspireerd door iconische vrouwen door de eeuwen heen.
De More is More collectie biedt een prachtige reeks van opvallende monturen in tweekleurig acetaat en gouden metalen details. Lente/zomer 2023 GLAS EYEWEAR wordt gekenmerkt door een mix van opvallende items als tijdloze stijlen van hoogwaardige materialen.
Glas Eyewear heeft de laatste tijd online veel reclame gemaakt, waardoor ze niet te missen waren. Hun aanwezigheid was prominent en opvallend. Bovendien hebben ze slim gebruik gemaakt van Nederlandse influencers, zoals Olcay Gulsen en Bridget Maasland, om hun merk te promoten. Deze samenwerkingen hebben bijgedragen aan de groeiende bekendheid van Glas Eyewear in Nederland.
Het GLAS principe is dat de kleine dingen in het leven iets zijn om te vieren. Het merk is bovendien gebaseerd op het geloof dat het alledaagse, verbeterd kan worden door het creëren van een levensstijl die een positief gevoel oproept. Van vriendelijke mensen en zelfzorg tot mooie duurzame spullen. Wij noemen het: Alledaagse schoonheid verbeteren.
Naar de homepage